10 tricks til succesfulde kundemшder!
  5 tips til din handels- og servicevirksomhed!
  Er dеrlig omtale bedre end ingen omtale?
  Internet markedsfшring: No cure no pay markedsfшring!
  Skab eksklusive produkter - sжlg dyrer!
  Forandring
  Hvad rшber dit kropssprog?
  Hvordan ser fremtidens sжlgere ud?
  In High Spirits
  People Who Need People
  1, 2, 3...Sжlg!
  A Good Salesman
  Sjove citater
  Kommunikativ Kompetence
  Lad ikke kunden sejle sin egen sш
  Ved din salgsorganisation det?
  Korrekt messeadfжrd
  De 13 salgsregler
  Vend et "Nej" til et "Ja"
  Trying Times
  Lжr at tжnke som en millionжr
  Den fшdte sжlger er dшd
  Historien om frшungerne
  Succesfulde sжlgers rеd
  Salgsbrev efter AIDA
  Kundens behov
  Elevatortalen
  Telefonkontakt
  Kundetyper
  Personlig fremtoning
  Fishing for Trouble
  Rise and Shine
  Booster Club
  Myrefilosofien
 
 Anbefal denne artikel:
 Dit navn:
 
 Modtagers e-mail:
 

 

Citat: ''Nеr forandringens vinde blжser er der nogle der bygger lжhegn, andre bygger vindmшller.'' - Gammel kinesisk visdom


Link partnere:

 - Dealhub.dk
 - Magnus Kjшller: Ask Me Anything
 - Deal Structuring

 

  ARTIKLER » DE 13 SALGSREGLER   NYHEDER
 
Der er 13 hovedregler der alle hver isжr lжgger til grund for det gode salg

1. Begejstring:
vis begejstring - og du vil blive overrasket over resultatet.

2. Orden og selvorganisation:
uden orden og arbejdsplan kan du godt give op, men har du orden i dit kundekartotek, liger der forretninger og venter pе dig.

3. Sжt dig i kundens sted:
find altid ud af behovet, find frem til, hvad kunden virkelig шnsker og hjжlp ham til at opnе det, sе er du sikker pе resultat.

4. Spшrgsmеl:
stil spшrgsmеl - spшrgsmеl er bedre end direkte udtalelser - det er bedre at spшrge end at "angribe".

5. Hold dig til sagen:
tal om kundens behov - og om hans/hendes interesse - hold dig fra alt andet.

6. Ti stille - lyt!:
vжr opmжrksom pе, hvad kunden siger. Han/hun er glad for din opmжrksomhed og fortжller selv, hvad han/hu шnsker.

7. Vжr oprigtig - skab tillid:
for at vinde og fastholde kundens tillid er det nшdvendigt at gшre sig fortjent dertil - hvordan: ved at vжre oprigtig

8. Kend varen, du handler med:
for at virke overbevisende er det nшdvendigt at kende sin branche til bunds. Hver gang der kommer noget nyt, husk sе at orientere dig grundigt.

9. Pеskшn andre:
alle holder af at blive rost og pеskшnnet. Vis. at du tror pе dine medmennesker. Hvis interessen er oprigtig, vil den virkelig blive vжrdsat.

10. Se glad ud:
smil til verden - og verden vil smile igen. Det gжlder din familie og venner, og ikke mindst dine kunder.

11. Husk navne og ansigter:
gentag navnet for dig selv og se om du ikke kan finde sammenhжng mellem navnet og personen - eller huske under hvilke omstжndigheder, du mшdte ham/hende.

12. Pas de gamle kunder - og sшg nye:
forsшm aldrig de gamle kunder, de vil ofte kunne anvise dig nye kundeemner (sneboldsystemet)

13. Afslut salget:
find det rigtige tidspunkt til at afslutte. Det kan vжre svжrt, men husk, at man meget let kan tale sig fra en forretning. - hvis du mister kontakten med emnet, vil tidspunktet for et salg vжre forpasset.
 
 


Kommentarer til denne artikel: Skriv kommentar
 
Onsdag den 31. marts
Sе har Fе Succes Som Sжlger fеet en ny internet-adresse. Fremover kan siden nu findes pе FaaSuccesSomSaelger.dk. Samtidig er Ide-banken ogsе kommer pе hjemmesiden, hvor man kan udveksle diverse salgsrelaterede ideer, tips og tricks


Hjemmesiden er sponsoreret af Due Diligence Questions - stedet hvor du finder white papers til dine due diligence behov